Extra service voor al onze klanten bij Rombout Kappers

rombout beheer • januari 23, 2015 • Geen reacties

Als receptioniste heb ik een geweldige baan bij Rombout Kappers. Voor onze klanten ben ik het eerste aanspreekpunt. De ontvangst, het kopje koffie, het gesprek na het kappersbezoek….ik vind het geweldig om dit stukje extra service te kunnen verlenen.

Daarnaast adviseer ik de meiden in de salon als vervangend leidinggevende. Al met al een heel veelzijdige baan waarin ik heel veel plezier heb. Dat komt uiteraard door de klanten, maar zeker ook door mijn collega’s. De meeste meiden werken er al heel lang. Er is weinig roulatie in het personeel. Dat zegt wat over de sfeer onderling natuurlijk. We hebben, omdat we elkaar zo goed kennen, een heel goede band met elkaar, we delen lief en leed. Ik werk in een prachtige salon waar goed werk wordt geleverd en daarom vertel ik altijd met trots dat ik bij Rombout werk. Naast bij man en kinderen, ben ik het liefst op mijn werk. Al 26 jaar.

Ik begon als kapster bij Rombout Kappers Rotterdam-Alexanderpolder. Daar heb ik tien jaar gewerkt. Na nog eens tien jaar werken met een voornamelijk vaste klantenkring in de salon in Krimpen aan den IJssel, wilde ik graag als receptioniste/leidinggevende aan de slag. Dat doe ik nu zes jaar. Nu kan ik mijn passie voor en kennis van het vak met mijn collega’s delen én kan ik ervoor zorgen dat er een stuk extra service wordt verleend aan de klanten. Ik gebruik mijn kennis en ervaring door zowel klanten als collega’s te adviseren.

Mijn uitdaging is iedere dag weer dat ik alles zo vloeiend mogelijk probeer te laten verlopen, zodat niemand hoeft te wachten en al onze klanten naar tevredenheid geholpen worden. Als ‘manusje van alles’ hoop ik nog heel lang te blijven werken voor Rombout kappers! Natuurlijk voor iedereen: Happy New Year en een geweldig 2015!!

Met vriendelijke groeten,
Caroline de Jong

Receptioniste
Rombout Kappers, Krimpen a/d IJssel

Categories Columns